18.8.11

Այսօր ծննդյանս օրն է



Ծնվել եմ 1966 թվականին, այսինքն` Ձիու տարում։ Բայց ոչ հասարակ, այլ Հրեղեն Ձիու։ Հրեղեն Ձիու տարում ու հուր ու կրակոտ օգոստոսի 20-ին։

Այս երկու կրակոտ նշանների հետ միատեղ տատիկս որոշել ու իմ համար Երկինքի, երկրի, ծիրանի ծովի և ծիրակարմիր եղեգնի երկունքից ծնված խարտյաշ պատանու՝ հրացայտ վարսերով, բոցակեզ մորուսով և արեգակնային աչքերով` Վիշապասպան Վահագնի ԱՆՈՒՆՆ է ընտրել։

Տատուս մտքով հաստատ չի էլ անցել, որ տարիներ հետո, հանդ ու չոլ ընկած, քարերը շուռ էի տալու, տակի օձերին դիվադադար անելու, բներից հանելու, բռնելու, հետս հայաթ ու դպրոց էի տանելու… Բոլորը վախենում էին, իսկ ես իրենց վախեցնել չէի ուզում, ես ընդամենը ուզում էի ցույց տալ, որ` իրենք վախենում են, ես` չեմ վախենում։ Իսկ հետո օձերի պոչից բռնած պտտեցնում, պտտեցնում գլուխները տալիս պատերին, ջնջխում սատկացնում էի…


հիմա, ըստ էության` իմ էդ խասիաթս չեմ թարգել, թերևս, կամ ավել ճիշտ` նաև` փոխհարաբերական իմաստով` չեմ թարգել…


Այսօր ծննդյանս օրն է, արդեն 45 տարեկան եմ։ Սա էլ ինքս ինձ համար նվեր եմ պատրաստել`









Տանն եմ պատրաստել...



Մահչակալիս կողքին մի հատ փոքր սեղանիկ ունեմ` 50 X 35 X 45 չափերի, դրա վրա հիմնականում` համակարգիչս եմ դնում։ Այստեղից եմ ինտերնետի միջոցով դուրս գալիս միջազգային զբոսանքի...







ու մեկ-մեկ էլ, սեղանիկս այ էսպես` արհեստավորի դազգահ եմ դարձնում։





Շրջանակը, ստվարաթղթի խողովակներից (կտորի որոտ` «թոփի մեջդիդ») եմ կտրտել-պատրաստել։


Շրջանակն ու բամբակապատված` տագդիրը, օձի կաշվով պաստառապատել եմ։


Արյուծի գլուխը լատունից է, BHV Parisian խանութ կա, այդտեղից եմ, օձի կաշիների հետ միասին գնել։ Հա, մեկ էլ` «Բանգլադեշի շուկայում» վաճառվող «Նաիրիդ» սոսինձ եմ օգտագործել։



...

բա, մարդ կա Հայաստանից բաստտմա-շուջուխ, ու սև ֆիլտր ծխախոտ է ուզում, ես էլ` կաշվի կլէ ։))))։))))։)))))))



Ես տարված աշխատում էի, տղաս էլ պահը չեր կորցրեցրել, հեռախոսը վերցրել, սկսել էր տեսանկարահանել ։)))))) ։)))))))









Aucun commentaire: