3.10.09

2.10.2009 Փարիզ

Նախորդը` ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆ ՆԻԿՈԼԻՆ

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Երեկ (2.10.2009թ) Փարիզում` Կոմիտասի արձանի մոտ, այն Սերժիկ Սարգսյանի այցելության ընթացքում բողոքի ցույց տեղի ունեցավ, որի մասնակիցներից մեկն էլ ես էի:

Այդ ցույցի մասին հայկական լրատվամիջոցները տեղեկություններ են տպվել, որոնք վերցվել են ռուսական «Երկրամաս»–ից: Միանգամից սկսեմ նրանից, որ ոչ բոլոր տեղեկություններն են համապատասխանում իրականությանը: Հավատացնում եմ ձեզ, որ այնտեղ ծեծ ու ջարդ չի եղել, Եղել են մի-քանի մասնավոր դեպքեր, երբ Կոմիտասի արձանի առջև գետնին նստած մարդկանցից մի քանիսը համառեցի եվ տեղներից չշարժվեցին, ոստիկանները 5-6 հոգով այդ մարդկաց, հակառակ նրանց կամքին ոտք ու ձեռքներից բռնած հեռացրի այդ հատվածից: Ինչ վերաբերվում է հոտած ձվեր նետելուն և ոստիկանների կողմից արցունքաբեր գազ բաց թողնելուն, ապա երդվում եմ որ նման բան չի եղել ոչ Սերժիկ Սարգսյան կոչեցիալի գալուց առաջ, ոչ էլ այնտեղ լինելու 3-4 հրոպեների ընդացքում ու հեռանալուց, իսկ ավելի ճիշտ` իր թիկնապաների հետ միասին վազելով փախնելուց հետո...

«Երկրամասի» տեղեկատվությունը, կարծես թե հատուկ նպատակով քարոզ է իր մեջ պարունակում, կարդալով լրատվությունը, այնպիսի տպավորություն ստացա, որ այս թերթը ուզում է ասել, թե ` «տեսեք` ժողովրդավարական Ֆրանսիայի ոստիկաններն էլ, բռնություններ են գործադրում, ցուցարարներին ծեծում, արցունքաբեր գազ են բաց թողնում...»:

Ինձ համար զարմանալ էր նաև այն, որ չնայած այդ թերթի օպերատորը բազմաթիվ անգամներ իր տեսախցիկը ուղղել է իմ կողմը` նկարելով ձեռքիս ցուցապաստառը, որի վրա գրածս անհնդատ բղավել եմ (ունեմ տեսագրություները, դրանք չնայած, իմ ոչ պրոֆեսիոնալ նկարողիս կողմից շատ անորակ են ստացվել, բայց ասածներս հաստատում են): Իսկ ես, ի տարբերություն մյուս ցուցարարներին, որոնք բղավում էին` «Ո´չ» «Ամոթ» և «Դավաճան», ես բղավում էի «ՍԵՐԺԻԿ ՄԱՐԴԱՍՊԱՆ - SEZH SARGSYAN ASSASSIN» ու համահունչ ցուցապաստառն էլ ձեռքիս բարձր պահած քայլում էի, ինչպես` ցուցարարների մեջ, այնպես էլ ոստիկանների ու ՍԵՐԺԱՆՏԱԿԱՆ պատվիրակների մեջ:
-------------------------------------
Տեսանյութը և Սերժիկի անունից տեղադրված ծաղկեպսակի ճակատագրը ֆիկսած լուսանակրս կտեղադրեմ ավելի ուշ

3 commentaires:

HayQ(Armenia) a dit…

Վահագն ջան, դու ԻՍԿԱԿԱՆ հայրենասեր տղա ես...

Anonyme a dit…

apres akhpers, iskakanits mardaspan a Vaygeinin spanets vor es keghtot gortse ani ays takanqe

Anonyme a dit…

payts lav gellar vor ayt serjik gochvadzi kelkhun hodadz tsu nedeyik...